loading...
_JavidaN_clan
~JavidaN_~DeViL_ بازدید : 190 نظرات (0)

چند ترفند Stronghold Crusader

همیشه سعی کنید از برج های باریک استفاده نکنید چون بر اثر ضربات منجنیق راحت نابود می شوند.

2) شما می توانید راه ورود وخروج قلعه ی حریف را ببندید تا او ساختمانهای بیرون قلعه اش را نابودکند. برای این کار باید صبر کنید تا حریف قلعه ی خود را کاملا بسازد سپس جلوی دروازه اش چند ساختمان ارزان مانند هیزم شکنی بسازید طوری که راه ورود و خروج قلعه اش کاملا بسته باشد وهیچ راه نفوذی وجود    نداشته باشد. بعد از چند ثانیه تمام ساختمانهای بیرون قلعه اش خراب می شوند.اما چون ولف وپیگ از تله استفاده می کنند اجرای این ترفند روی قلعه ی آن ها سخت تر است.

 شناسایی محل تله ‏های مرگ و چاله ‏های نفت:

همان طور که می‏دانید برخی از دشمنان (مانند ولف و پیگ و خلیفه ) در اطراف برج‏ها و دروازه ورودی قلعه تله مرگ و چاله نفت ایجاد می‏کنند که هنگام حمله شما به قلعه، تله‏های مرگ افراد شما را از بین می‏برند و با آتش گرفتن چاله‏های نفت افراد شما در آتش می‏سوزند. برای شناسایی محل تله‏های مرگ و چاله‏های نفت، یک بنا از منوی پایین صفحه انتخاب کنید، مثلاً پایگاه آموزش سربازان یاچوب‏بری. پس از این که بنا به حالت انتخاب درآمد، پیش نمایش بنا (قبل از کلیک برایساخت) را در اطراف قلعه حریف حرکت دهید. می‏بینید که محل‏های دارای تله مرگ و چاله های نفت با رنگ قهوه‏ای تیره نمایش داده می‏شوند. از این ترفند برای شناسایی محل استقرار سربازان ویژه عرب هم می‏توان استفاده کرد.

کاربرد صحیح سپرها:

در هنگام حمله به دشمن اگر از منجنیق استفاده می‏کنید، با استفاده از سربازان متخصص سپر بسازید و سپرها را هماهنگ با منجنیق‏ها حرکت دهید. با این کار تیرهای دشمن به جای اصابت به منجنیق و حتی افراد شما به سپر اصابت می‏کند. سپرها عمر زیادی دارند و می‏توانند 100 تیر از سربازان کماندار و 10 تیر از منجنیق‏های تیرانداز را تحمل کنند.

 افزایش سرعت انتقال سنگ از معدن به انبار:

برای افزایش سرعت انتقال سنگ از معدن به انبار، ابتدا دقت کنید که کارگر و گاو باربر ایجاد نکرده باشید، اگر هم ایجاد کرده‏اید آن را متروکه کنید. حالا معدن را ایجاد کنید و بعد از این که کارگرها مشغول کار در معدن شدند باید کاری کنید که کارگر و گاو باربر نتوانند به معدن راه یابند. برای این کار می‏توانید از خندق آب یا دیوار و امثال این‏ها استفاده کنید (البته بهتر است که از دیوار استفاده کنید.)حالا که دیوار را دورتا دور معدن سنگ کشیدید می‏توانید کارگر باربر را مشغول کار کنید. دقت کنید که برای نتیجه ی بهتر گاو باربر را کنار انبار ایجاد کنید. حالا خواهید دید که کارگر باربر به سرعت سنگ‏ها را با گاو حمل می‏کند.

 افزودن چند کارگر به یک کارخانه:

 ابتدا کارخانه را(باغداری، معدن سنگ، چوب بری، یا ...) در جای خود قرار دهید بر روی کارخانه مورد نظر کلیک کنید و دکمه(p)را فشار دهید و در سمت بالا، روی علامت(z) دو بار کلیک کنید. دکمه(p) را بار دیگر فشار دهید خواهید دید که یک کارگر به کارخانه اضافه می‏شود و تولیدات افزایش می‏یابد.

 تصاویری از محیط و شخصیت های بازی:

    

                                                        

                                                     



                                                          

~JavidaN_~DeViL_ بازدید : 131 نظرات (0)

___

game rangerآموزش تصويري 

بعد از دانلود نرم افزار ، روش دابل کلیک کنید تا بریم سراغ نصبش . . .
من طریقه نصب و راه اندازی رو بصورت عکس براتون آماده کردم!
خب ، شروع میکنیم. . . . .
_Javidan_D e V i L_



 

~JavidaN_~DeViL_ بازدید : 212 نظرات (0)

 

 

جنگ های صلیبی ( Crusades ) به یك سری عملیات جنگی اروپا ، بر ضد مسلمانان كه در قرون وسطی ، در بیت المقدس روی داد و تعداد آنها را 8 مورد یا بیشتر ذكر كرده اند گفته می شود.
این جنگ ها از سال 1095 تا 1270 میلادی ادامه داشت . در سال 1071 ، مسلمانان تركیه ، اورشلیم را تصرف كردند و مانع از زیارت مكان های مقدس به وسیله یهودیان شدند . این موضوع موجب عصبانیت فرمانروایان مسحی اروپا شد . چند سال بعد ، امپراطور روم شرقی در قسطنطنیه ( استانبول ) از پاپ رهبر كاتولیك های جهان برای اخراج مسلمانان از بیت المقدس درخواست كمك كرد و پاپ اوین دوم در سال 1095 دستور نخستین جنگ صلیبی را صادر نمود . پاپ اعلام كرد كه گناه افرادی كه به بیت المقدس بروند و با مسلمانان بجنگند بخشیده خواهد شد . در نخستین جنگ صلیبی ، مهاجمان مسیحی پیروز شدند و در سال 1099 بیت المقدس را از مسلمانان گرفتند . صلیبیون در طول سواحل فلسطین و سوریه ، آبادی های مسیحی نشین تشكیل دادند و استحكامات نیرومندی به منظور دفاع از از سرزمین های جدید ساختند . در جنگ های صلیبی بعدی ، مسلمانان مقدار زیادی از سرزمین های مقدس را از مسیحیان پس گرفتند

جنگ های صلیبی

.
جنگ صلیبی سوم زمانی كه مسلمانان در سال 1187 دوباره بیت المقدس را تسخیر كردند از اروپا آغاز شد . هنگامی كه سربازان اروپایی به بیت المقدس رسیدند ، مسلمانان به رهبری ” صلاح الدین ایوبی ” آنها را شكست دادند . مهاجمان مسیحی برای حمله به دیوارهای مستحكم شهرها و قلعه ها از منجنیق استفاده می كردند . اولین جنگ صلیبی در سال 1095 آغاز شد و در سال 1099 پایان یافت و منجر به تسخیر بیت امقدس شد . دومین جنگ صلیبی از سال 1147 تا 1149 به رهبری لویی هفتم از فرانسه و كنراد سوم از آلمان ادامه داشت و در تصرف دمشق ناكام ماند . سومین جنگ صلیبی از 1189 تا 1192 به رهبری فیلیپ آگوستوس از فرانسه و ریچارد اول از انگلیس ادامه داشت و قادر به پس گیری بیت المقدس از صلاح الدین ایوبی ، رهبر مسلمان شد .
چهارمین جنگ صلیبی از سال 1202 تا 1204 ادامه یافت و به غارت وحشیانه ی قسطنطنیه مسیحی انجامید . پنجمین جنگ صلیبی در سال 1212 ، به جنگی فاجعه آمیز بدل شد كه طی آن هزاران كودك ، كشته یا به بردگی برده شدند . ششمین جنگ صلیبی از سال 1228 تا 1229 ادامه یافت و طی آن صلیبیون به رهبری فریدریك دوم ، بیت المقدس را از راه مذاكره پس گرفتند ولی در سال 1244 آن را از دست دادند .
هفتمین و هشتمین جنگ صلیبی از سال 1248 تا 1270 به رهبری لویی نهم پادشاه فرانسه صورت گرفت و موفقیتی به همراه نداشت . جنگ های صلیبی مطالب مهمی را به مردم اروپا درباره بخش شرقی جهان آموخت و آنها در بازگشت به اروپا غذا ، ادویه ، لباس های ابریشمی ، و كاغذ با خود به همراه بردند و در زمینه پزشكی ، نجوم و ریاضی مطالب زیادی از مردم مشرق زمین آموختند. برعكس ، صدمات بسیاری بر اندیشه اسلامی ، از سوی برخی صلیبیون وارد شد. از جمله اكثر كتب علمی مسلمانان به وسیله متجاوزان از بین رفت یا سوزانده شد و یا قسمت اعظم كتاب های اسلامی به ویژه در اندلس به تاراج رفت .
نخستین
كسی كه پرچم جنگ را برافراشت ، راهبی به نام پطرس از اهالی فرانسه بود . در جنگ اول و چهارم صلیبی هیچ یك از پادشاهان اروپایی دخالت نداشتند و فقط نجبا و اصیل زادگان بر آنها فرمانروایی می كردند . غیر از جنگ اول ، در باقی جنگ ها ، مسیحیان از مسلمانان شكست خوردند .
در سال 1212 میلادی پسر بچه چوپانی به نام استفهان در نزدیكی ” واندوم ” در مركز فرانسه ، یك سپاه صلیبی از بچه ها را به سمت بیت المقدس فرماندهی و راهنمایی كرد . او اعتقاد داشت كودكان می توانند به جای زور ، از عشق برای شكست دادن مسلمانان استفاده كنند . حدود 30000 كودك از شهر ” مارسی” در جنوب فرانسه عازم بیت المقدس شدند اما تعداد زیادی از كودكان در مسیر سفر جان دادند و بعضی از آنها به عنوان برده فروخته شدند . یكی از ره آوردهایی كه شوالیه هایی كه از جنگ های صلیبی در خاورمیانه بازمی گشتند از سرزمین های عربی به اروپا آوردند ، ساز ” عود ” ( بربط ) بود كه در دربار پادشاهان قرون وسطی محبوبیت خاصی به دست آورد . از ره آوردهای دیگر باید از ادویه جاتی مثل فلفل سیاه و دانه های خشخاش نام برد . سیر ، میوه های خشك شده ، لیمو ، عسل ، قند و شكر ، پارچه های بسیار زیبا ، قالیچه های ایرانی و عینك از دیگر راه آوردهای این جنگ ها بودند

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
با سلام و احترام خدمت شما دوستان عزيز....به وب سايت كلن جاويدان خوش آمديد..جهت اطلاع از پسورد برخي مطالب با مديران وبسايت در ارتباط باشيد. javadbonfire2@yahoo.com و آيدي گيم رنجر JavidaN_~DeViL_ 2922542
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در باره برگزاري مسابقات دوره اي در كلن جاويدان چيست؟
    منوي آزمايشب
    welcome to my clan

    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 334
  • بازدید ماه : 780
  • بازدید سال : 3,608
  • بازدید کلی : 131,984